MANGE SMISK

heej alla!.. eller typ alla en personer som läser min finfina blogg u know! Idag har det hänt endel. Vart i skolan, redovisade svenska steg 18, duktig Jonna! Fick en guldstjärna, ofcourse bara för att jag redovisat 2 steg denhär veckan V.I.P! När skolan slutat kom Kempepempepäronpung till skolan, saknat norrländaren. Så det var überkul. Sen drog vi till donken vid slussen. Lilla menyn som vanligt dåra, för liten mage för annat. Sedan drog vi till grönan, det var kul, inte mycket folk alls. Vi träffade Adam Tensta och Mange Schmidt, coolingar ju. Vi drog hem när Bella skulle träffa någon. Jag, Lina och Lisa gick runt lite ..(a) Lina drog hem och åt, Lisa och Bella drog hem till Lisa, och nu är Lina här i mitt mysiga rum igen. Ikväll går jag och Lina ut eller något i den stilen. Ring om ni vill något. Pusshej, slaggpastej





Dagens humör:
trött och varm om kinderna.. :)
Dagens borde: träffa linus kompisar!
Dagens frisyr: platt.. regn.. lockigt
Dagens klädsel: baggyjeans från Gina, blå "hood" från NewYorker
Dagens planer: dra ut med lina den fina
Dagens materiella vill ha: energikickscola
Dagens längtan: linus kompis.. (A)
Dagens beroende: frittfall
Dagens tråkigaste: regn
Dagens person: Rasmus S.. hahah

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅÅH ni träffa adam tensta :O :D fett avis jag är nuuuuuu! <3<3

2008-08-30 @ 15:02:44
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

mihihi! avispavis ;D;D <3

2008-08-31 @ 00:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0