hejhej

jag vet att jag inte skrivit på några dagar nu, men jag har värkligen inte hunnit. I torsdags shoppade jag med Marcus och Bella. Kulkul, pallar inte lägga in bild på vad jag köpt, men det var en grå tunika från Only iallafall, vi drog hem till Marcus och såg på Ded Silence, scary. I fredags var jag med Marlene (min syster), Angelica, Lina, Tirre och Jessica, vi tittade på Bring it on 1. På lördagen hade Bagarmossen match, och vi cheerade, dom vann självklart, go bagarmossen! på kvällen var jag och tjejerna å hade kräftskiva. Supergrym kväll altså, jag har inte haft roligare. "GE MIG SKINKAN", älskar er tjejer. Jag sov hos Lina på kvällen, vi tittade på en film sen slocknade vi. Idag var jag och Lina på grönan, vi såg E.M.D! Jag lyssnar inte på deras musik, men dom är söta! (a) nåja, nu ska jag plugga matte. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0