usch för skolan

Jahapp, idag var första skoldagen då. Usch, vad hemskt! Men som jag inte berättat till så många är att jag har bytt klass, till 8:4 istället för 8:2. Hände inte så mycket annat. Efter skoldagen som slutade vid 11, skönt. Jag och lina som var götrötta, gick hem till henne och åt lite lunch. Sen tittade vi på film "snygg, sexig, singel" HAHA - så länge sen, asgarv. Efter det träffade vi Bella och Sara i vippan, vi satt där och chilla och lyssna på musik, och självklart älskar Bella min jacka, och tar den...(i)! japp, det var inprincip min dag. nu blir det tv, pusshej



Dagens humör: superflummig och trött
Dagens borde: ta bort sminket
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: bellajeans från Gina, linne från
Newyorker och kortkofta från Gina
Dagens planer: titta på tv
Dagens materiella vill ha: coca cola
Dagens längtan: japp, han
Dagens beroende: coca cola
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens person: Gabriella Ström

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du börja i vår klass :D<3

2008-08-21 @ 10:21:45
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Cissie

om du inte hade bytt klass så hade vi gått i samma nu :(

2008-08-23 @ 19:49:15
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0