landet..

tjoohej, sen senast har det inte hänt mycket. Jag sitte i min säng på landet nu med min laptop i knät. Jag skulle egentligen kunna vara och cheera på Bagarmossens match, men nej.. jag skulle till landet. Japp! Jag får hoppas att det går bra ändå. Här på landet finns inte så mycket att göra, så det jag gör här är att titta på tv, datorn, spela gitarr och sånt, tråkigt i längden. Jag borde plugga lite, men jag orkar verkligen inte, jag har prov på måndag. Man behöver bara få G för att klara provet, men undrara om jag ens får det. Jaja, dethär var ju kul? nej men nu drar jag, puss på alla som inte är idjets!

Kommentarer
Postat av: Mine

Hej min underbara Jonna!

Vill tacka för en riktigt mysig dag på stan idag!

Jag saknar dig gumman<33

2008-09-08 @ 21:53:21
URL: http://herminealvergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0