superkväll, neverstore

hejsan! idag har jag haft det superkul! Ska väll inte försöka övertyga någon med att skolan var kul, men jag redovisade ett engelskasteg så jag är stolt, pissengelska. Redovisat två steg denhär veckan igen ;D. Jag skriver jäkkligt sakta nu för jag kom precis hem från kalla utomhus. Iallafall.. efter skolan drog jag och Malin hem till mig och åt, påvägen träffade vi Viktor och Hampus, blev endast ett hej. Vi åt korv med bröd och tittade på Christine och vänner, Christine är så kul att kritisera så det var vad vi gjorde. Vi drog sedan in till grönan, tog några åk lyssnade på förförbandet. Sedan kom Neverstore, Yes! in my hart, sitter just nu och lyssnar på dem med låten Stay Forever. När Neverstore var slut kom något annat band som vi inte hade någon lust med att lyssna på. Vi drog hem... men stannade i Långbro för att några kompisar hängde där. Jag vill bara säga att Jag, Malin, Lina och Vagge är så grymt bäst.. :D! Vagge är min favoritgrek. Jag, Malin och Lina drog till Tallåsvägen och väntade på bussen som skulle gå 03 över. Men den kom inte så vi tog 707an. Intressant att läsa om? självklart, alltid!.. höhö NOT! puss på magen, som vagge tar på!


finfint, mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0