tråkigt

heej! sitter i min säng med laptopen i knät. Har inget att göra, och är jättetrött. Planerar att lägga mig tidigt ikväll, men blir nog inte så, blir aldrig så. Åhgud vad jag älskar The hives, dom är så himla bra på vad dem gör. Favoriterna just nu är nog "Die, Alright!" och "Won't Be Long". Lyssna! Jag borde nog egentligen öva inför engelska redovisningen imorgon, men pallar inte. Fördriver tiden med att lyssna på "Wont Be Long" och gör en liten test..:) tråkigt men jaja.. tidsfördriv

Vad heter du: Jonna
Vad har du på dig för kläder: Jeans från Cheep monday, tunika från Gina tricot, kofta från Only, halsband: present
När kysste du någon sist: evigheter sen.. :S
Vad lyssnar du på för musik: jag älskar rock med hela mitt hart
Har du snott någonting någon gång: nja.. äpplen från folks trädgårdar :D
Har du många vänner: jaa, det har jag nog
Vad heter din bästa vän: har massa bästavänner
Har du något husdjur: japp, :D min söta hund!
Var denhär bra: eeh, testet? nää!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi japp nu har jag fått dom :D <3

2008-09-03 @ 16:16:26
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0